Vilka kan betraktas som korrupta i en samhällsordning.
Naturligtvis är det alla som åker gräddbakelse på den breda massans försörjning.
Värsta exemplen på det värsta är nog EUgänget.
Därefter är det nog vår riksbank tätt följda av politikerkåren. Därefter är nog kommunalare i kommunerna otroligt korrupta med stor del i det som pågår.
Egentligen blir det till slut för stor försörjningsbörda för breda massan, som ej klarar av att betala detta längre.
Inte så konstigt att vår kära valuta dyker som en sten.
Detta luktar att vi ser en lite uppgång sen starta en långvariga nedgång.
I USA bostad marknad viker och lille Sverige kommer att drabbas även räntor är minus.
Vi är är på en deflation läge.
Den handels kriget hade skadad investeringar runt i världen och Val i USA kommande året kan vara en varning för ny RAS.
Idag världen lever på hopp men tänk vi du vara i leken?
Instämmer..jag tror att vi nu nått sista börstoppen...
Ja . men jag tänker i bästa fall.
Men runt 1600 sen körd.
Vi hade båda fel, Darios! Har tom tankat lite Bear 2 nu...så nu stiger det väl i raketfart...
Det blir inga räntehöjningar så dina björnar är rökta.
"Bull markets does not die of old age"
Höjd ränta eller svart svan krävs...
Vad är egentligen korruption?
Vilka kan betraktas som korrupta i en samhällsordning.
Naturligtvis är det alla som åker gräddbakelse på den breda massans försörjning.
Värsta exemplen på det värsta är nog EUgänget.
Därefter är det nog vår riksbank tätt följda av politikerkåren. Därefter är nog kommunalare i kommunerna otroligt korrupta med stor del i det som pågår.
Egentligen blir det till slut för stor försörjningsbörda för breda massan, som ej klarar av att betala detta längre.
Inte så konstigt att vår kära valuta dyker som en sten.
Vad tror BTgänget ?
Jag tror du skall investera i en gul väst.
läser hos bloomberg "World Trade Volumes Are Plunging at the Fastest Pace in a Decade"
Det är strålande, haussevibbar så det dånar om det
Nisse, om du klickar dig vidare till trade monitor så verkar det som minskningen berör kina, indien o latinamerika för senaste mätningen.
Diagrammet hoppar upp och ner sedan 2009.
ähum.. får ta ditt ord på det hittar inte riktigt dit.
https://www.cpb.nl/en/worldtrademonitorhttps://www.cpb.nl/en/worldtrademonitor
Logga in för att svara på detta foruminlägg!