I mitten; 32 tums primärskärm med den plattform jag trejdar med för tillfället (Hitta kursvinnare Pro Plus, Ninja Trader, Avanza Trader, Key Trade Pro)
Till vänster; 24 tums sekundärskärm med en plattform enligt ovan med det instrument/position jag bevakar eller analyserar.
Till höger; 24 tums stödskärm med streamad TV från Bloomberg, CNBC och SVT samt Google Chrome (för webbsidor, email, Twitter, mm).
Använder en PC med Intel i5-processor och ett potent grafikkort som stöder upp till fem externa skärmar.
Förutom tidigare nämnda, gillar jag följande webbsidor:
Ni som har det hur ser konfigurationen ut. Vad har ni kommit fram till är bäst?
Vilka sidor/program kikar ni på för det mesta förutom Börstjänaren då :-)
Hej Dennis!
Jag använder tre stycken:
I mitten; 32 tums primärskärm med den plattform jag trejdar med för tillfället (Hitta kursvinnare Pro Plus, Ninja Trader, Avanza Trader, Key Trade Pro)
Till vänster; 24 tums sekundärskärm med en plattform enligt ovan med det instrument/position jag bevakar eller analyserar.
Till höger; 24 tums stödskärm med streamad TV från Bloomberg, CNBC och SVT samt Google Chrome (för webbsidor, email, Twitter, mm).
Använder en PC med Intel i5-processor och ett potent grafikkort som stöder upp till fem externa skärmar.
Förutom tidigare nämnda, gillar jag följande webbsidor:
x Yahoo Finance
x Business Insider
x Seeking Alpha
x Informed Trades
Vänliga hälsningar
Per Johan
Någon som har förslag på vart inom EU man kan få tag på ett fäste för 3 skärmar.
Hej Dennis,
Jag föreslår Börstjänaren som är nordiska återförsäljare av Falcon Computers, klicka här för mer information!
Mvh
Henrik
Jag kan inte hitta enbart fästen utan det är skärmar med.
Om det vore så väl, priserna är utan skärmar
komplett.se har ett par olika varianter på fästen till flera skärmar.
Det här är den bästa affären vad gäller priset som jag hittat. Frakten är dyrare än stativet och går på 100 dollar men det blir bäst ändå.
http://www.tykesupply.com/product.cgi?product=442&group=0
Logga in för att svara på detta foruminlägg!