VECKA 24
Tisdag
09
Juni
BT-annons

• Forum > Börstjänaren > Webinarium > Ovanligt bra webinarium
1 POSTER I DETTA ÄMNE
GÖR TILL FAVORIT
Startades av:
Nils På G
Ovanligt bra webinarium
2012-03-14
Citera

photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

Nu har jag inte varit med om alla webininaium men upplevde dest senaste som givande tillskillnad från tidigare hum o ehum?(kan vara hur jag upplevt det),

Rappa svart från oraklet.

Mindre svammel från "reportern".

Bra mycket bra tyckte jag.

Kollade nyss ett intro-webinariu, från money in motion och det var klart bra. Finns en del plocka upp vässa när det kommer till avdelningen leverera message på en enklaste sätt.

Min engelska är medioker men jag snappade iden tämligen snabbt även om free-peen var för locka kunder.

Bra start nu får vi se om övre nivån håller i eric b, jag har tagirt en liten lottsedel som säger den dippar.

Inga stora stålar oavsett för min del.''

Mer av senaste webinariet det var dunder!

2012-03-15
Citera

photo
Aktiv: May 2009
55 inlägg

Hej Nils!

Kan du ange länken till Money in Motion-webinariet du refererar till ovan?

Ja, jag håller absolut med dig om kvaliteten på BT:s webinarier, den är emellanåt för låg.

Innehållsmässigt tycker jag dock att det oftast är på en godtagbar nivå men problemet är anser jag tvåfaldigt:

1. Länkkvalitén; ofta är ljudet, i synnerhet från Håkan i Madrid undermåligt (dock har det förbättrats på sistone).

2. Moderatorn; att leda ett webinarium handlar inte om att "bullra" på och ta upp den begränsade tiden med sina egna tankar och funderingar UTAN att lyfta fram experternas kunnande genom att ställa öppna frågor. En av Sveriges duktigaste intervjuare, journalisten Göran Skytte brukar använda sig av nedanstående fem frågor: 

• "Varför är det så här"?
  • "Vad innebär detta"?
  • "Vad kan detta leda till anser du"?
  • "Hur menar du då"?
  • "Hur kommer det sig"?

Börstjänaren har genom sina två fasta medarbetare Håkan Hallenborg och Göran Högberg en stor kompetenskälla att "ösa" ur men moderatorn måste släppa fram dem i mycket högre grad än idag tycker jag.

Slutligen vill jag säga att jag är mycket tacksam att Börstjänaren finns och erbjuder ett så brett urval av tjänster. Det är alltid med stor glädje jag loggar in på sajten för att se vad nytt som skrivits/publicerats.

Thomas Sandström är en mycket duktig entreprenör och en sann glädjeskapare för en intresserad placerare som mig själv.

Än en gång ett stort tack till BT-gänget för ert fina arbete och tänk som amerikanerna; "det finns inga problem utan bara utmaningar!".

KEEP UP THE GOOD WORK BOYS!

/Peter

Annons