VECKA 20
Söndag
19
Maj
BT-annons

  • Forum > - > - > OMX analys, Henrik Hallenborg
9 POSTER I DETTA ÄMNE
GÖR TILL FAVORIT
Startades av:
Katarina Gudmundsson
OMX analys, Henrik Hallenborg
2009-05-16
Citera
 
photo
Aktiv: Dec 2008
276 inlägg
Tack, Henrik,
för dina, alltid så läsvärda analyser! Din förmåga att på ett pedagogiskt sätt väva samman orsak och verkan på börsen, utan att det känns tillkrånglat, är helt unik, tycker jag. Vi får inte bara serverat ATT det finns mat på bordet, utan även HUR den har kommit dit och VARFÖR och t o m vad vi SKA göra åt det..!:-)
Det finns alltid mycket att lära, hur ofta vi än läser dem, utan att det känns som en torr papperprodukt. Tusen tack, även Göran och Thomas och alla ni som ytterligare kompletterar denna förträfliga kunskapssajt!
Mvh
 
 
 
 
2009-05-16
Citera
 
photo
Aktiv: Sep 2006
21 inlägg
Måste bara "hänga på" i hyllningarna av Börstjänaren och dess skribenter!
Tack för en riktigt bra och trevlig sajt!
Trevlig helg önskar jag er alla,
Lasse
 
2009-05-16
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
7 inlägg
Tack för alla bra affärsförslag. Förr var jag helt vilsen, gjorde inget annat än förlorade pengar. Efter BT Wizard kursen har jag fått ordning på affärerna upp 40% på depån! Tack Thomas, Henrik och Göran.

Mvh Aaron
 
2009-05-17
Citera
 
user_photo
Aktiv: Dec 2008
1204 inlägg
Kan inte annat än instämma! Alla skribenter är oerhört kompetenta.

Henrik skriver på ett väldig pedagogiskt och underhållande vis, alltid lika lärorikt att läsa Henriks analyser.

Det samma gäller Thomas, men hans artiklar tenderar att dra åt det roligare hållet vilket också är väldigt underhållande.

Göran skriver på ett skönt kaxigt sätt... Jävligt kul när någon sticker ut hakan så extremt mycket som Göran gör. :)

Vad det gäller rubriken på den här tråden vill jag bara säga att det är Thomas som har gjort OMX analyserna på BT (iaf de senaste tre gångerna). Men det kanske inte var dessa analyser rubriken syftade på... Ville bara påpeka det eftersom det är lätt att ta för givet att det Henrik som gör alla tekniska analyser. Thomas behöver ju så klart också "cred" för hans kanon jobb.

Mvh
Freddie
 
2009-05-17
Citera
 
photo
Aktiv: Dec 2008
276 inlägg
Tusen gånger förlåt, Thomas!
Du är min absoluta favorit, sen jag började på Wizardkursen!!! Ni ser, hur slavigt vi, "lärjungar" läser ibland...och tar saker för givet utan att dubbelkolla.
Tack, Fredie, för ett riktigt påpekande.
Hur som helst, utan att vilja vara för smörig: ..."ni är f..n bäst!"..eller hur man nu utrycker sig i "Tingelingvärlden" :-)
 
 
 
 
2009-05-17
Citera
 
user_photo
Aktiv: Jan 2009
751 inlägg
stämmer in i hyllningskören.

Peter
 
2009-05-17
Citera
 
photo
Aktiv: May 2008
1160 inlägg
Jag håller verkligen med om att dessa tre personligheterna är jätteduktiga, och hoppas att de håller på länge med börstjänaren.
 
2009-05-17
Citera
 
photo
Aktiv: Sep 2008
548 inlägg
Håller helt med!!!:-)

Peter
 
2009-05-17
Citera
 
photo
Aktiv:
inlägg
Och en som ganska nyligen gått en BT-Wizardkurs och kan konstatera att er strategi fungerar, så instämmer jag också i vad som sagts i tidigare inlägg. Keep on!
 
2009-05-17
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
538 inlägg
instämmer. har gått från ett 20tal ekonomisidor och bloggar dagligen till en sida som jag besöker varje gång jag för tillfälle. Stort tack för ert engagemang.
 

 
Annons


Message: