VECKA 17
Lördag
27
April
BT-annons

  • Forum > Börstjänaren > Allmänt > AVAtrade
1 POSTER I DETTA ÄMNE
GÖR TILL FAVORIT
Startades av:
Thomas Andersson
AVAtrade
2018-01-24
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2013
1040 inlägg

Varför använda sig av en så krånglig handlare.

Fel och krångel från början till slut.

Ta hellre en med filial i Sverige, med svenska som språk.

AVAtrade är ett skitföretag. Hör ej hemma här i Sverige som ett seriöst företag. 

 
2018-03-10
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

Jag hade Ava tidigare och var mycket nöjd både med plattformen och kundservicen men det kan förstås ändrat sig sedan dess. AVA:s plattform är en riktig höjdare bortsett från spreadbandet som kan vara irriterande.

Anledningen jag lade ned mitt konto var nya bankregler samt det dära förbaskade visa-kortet när man skall föra över stålar mellan sverige och en utländsk mottagare.

Ava är inte ensamma om att vilja ha senaste beviset på "nya" visa-kortet vilket är fruktansvärt irriterande med tanke på att vi i sverige uppgraderar (endast slutdatumet) på kortet så vad f*n är problemet när det handlar om samma kortnummer och samma bankkonto kortet är kopplat till??? Det är väl bra kortet är giltigt ett par år till eller är de sysslolösa?

Brukade handla på Tavex men senast hade de sin bank i Estland och det skulle det minsann till stök för att föra över stålar så vad hände med enklare för europeer och fri marknad???

När jag ändå sitter retar upp mig, vad gillar ni digitaliseringen!!  Vi har aldrig haft så mycket papper bära runt och fylla i som nu efter den fantastiska digitaliseringen!

Man kan nog redan nu föreställa sig hur pass AI kommer underlätta ha ha ha det där frälset vet inga gränser hitta på sätt snylta.

 

 

 
 
 
 

 
Annons


Message: