VECKA 17
Tisdag
23
April
BT-annons

  • Forum > Plattformar > Allmänt > HTML 5 och CMCmarket
3 POSTER I DETTA ÄMNE
GÖR TILL FAVORIT
Startades av:
Nils På G
HTML 5 och CMCmarket
2017-11-01
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

någon som använder CMC och nu får köra med HTML5?

 

Sicket skit!

 

Inga inställningar kvar, plötsligt är storlekarna ändrade på upplagda fönster är det tänkt man skall ha en 55 tummare till skärm eller?

 

Kolla dagsgraf få 7 års data är de roliga eller? bytar jag då till under 1 år blir det 4:a timmars direkt.

 

Kommer ta tid lära sig detta möget om det ens går justera till ett utseende man kan använda sig av.

 
 
 
 
2017-11-03
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

Först får jag en uppdatering av hittakursvinnare där all tidigare data inte går överföra, inte ens om jag i mina intressantaste objekt lägger in datan i FA delen går det men de skulle väl fixa till nästa uppgradering så fortsätter ligga på 2 program tills dess.

 

Sedan kommer CMCMarkets uppdatering men här verkar det tekniska fungera med en del nya bra saker så den biten har jag inte märkt något på men graferna... Man vet inte hur Macd kommer presenteras det kan vara normalt, det kan vara som ett streck och det kan vara som bakgrunden till matrix i ett fruset ögonblick, i startstorlek verkar RSI och stochastic få toppar/bottnar avhuggna. Undrar en aning var uppgraderingen hittade mallarna då jag ser en jag tidigare tagit bort återuppstått men det hamnar under något att skratta åt och är inget allvarligt :)

 

Blir till lägga lite tid på försöka lösa grafiska problemet de närmsta dagarna det går säkert på något sätt samtidigt är min inställning att det inte borde vara jag som brukare som skall göra produkterna kompatibla, här kan troligen konstruktörerna för plattformen,mickrosoft och google skylla på varandra för mitt "problem". 

Ser fram emot när AI skall ta över världen utan kontroll kom tänka på en gammal poppe där han säljer den damsugare.

 

 

 
 
 
 
2017-11-03
Citera
 
user_photo
Aktiv: Jan 1970
18180 inlägg

Dessa uppdateringar.....

Min fru uppdaterade just Iphone och svär värre över alla förändringar, och blev vad jag förstår tvingad att göra det för att kunna använda appar som Facebook. 

Själv försöker jag göra så få uppdateringar som möjligt.

I Metastock blir man dock aldrig tvingad att uppdatera, det går bra att köra med en gammal version. De tar istället betalt för att uppdatera!

CMC Markets uppdatering såg inte så rolig men när man tillslut hittade rätt, mallarna, så var det inte så illa.

Jag tycker också att grafintervallen fungerar bättre dvs. dagsgraf, veckograf osv.

 
 
 
 
2017-11-11
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

Jag är inte alls nöjd med "start"-graferna däremot är det ett stort lyft när man hanterar dem enskilt.

 

På det hela taget fungerade flash bättre för min del så här långt.

 

Gillar nya grejorna.

 

Har betydligt större problem med min hittakursvinnare där de samtidigt som de "förbättrat" ser ut tappat allt vad normal funktion är? Påminner lite om IT-yran där primära var snurra och ge ljud ifrån sig men strunta totalt i om det fungerade använda.

 

 

 
 
 
 

 
Annons


Message: